Inicijativa građana za bolji Petrovaradin zatražila je razgovor sa novosadskom vlašću povodom zahteva koje su izneli prilikom blokade saobraćaja, najavljujući nove proteste ako ne bude pregovora.
Ja cu da zaustavim saobracaj kod Merkatora zato sto kod kase u Merkatoru na kojoj mozes sam da platis prodavacica uvek bulji sta vadim iz korpe i kupujem, a kad se nesto zaglavi nema je nigde.
Exit, buka-haos, zatvori Dugu. Ulični svirači, zatvori Dugu. Tesla, zatvori Dugu.... Dosadilo narodu da kruži preko celog grada i kasni na posao... Stajališta za stanice ruševine, biciklističke staze nam "nisu" potrebne, jer mi u Pezosu ne vozimo bicikle . Preselite se ljudi u pešačke zone ili na periferije, pustite ljude da funkcionišu normalno i bez stresa, molim. Hvala
Ne tako davno, letos, građani Petrovaradina su se skupili, napravili peticiju za uređenje i čišćenje Rokovog potoka, da se postave klupe duž ulica, kante za smeće, obeleže pešački prelazi u Preradovićevoj i ulici Račkog, itd. Pre toga, više puta su se građani obraćali raznim komunalnim inspekcijama i službama, i ništa.
Sve je fotografisano i poslato Gradu i ponovo svim komunalnim inspekcijama. Kada je dovedena televizija, onda se stvar promenila, i građani su pozvani na razgovor sa Gradom. Komšije, samo napred.
Po citavu noc tutnjaju kamioni direkt ljudima ispod prozora. Jezivo, zaista, i to samo zato sto nece da placaju dazbine za autoput. Pod hitno zabraniti teretni saobracaj kroz naselje, uvesti kontrole, ili bar delimicno (od 22h do 7 ujutro), treba da vlada mir. Ne moze se spavati nocu od buke. To nema nigde...
Реално, ова земља је тотално неуређена. Увести немачки протекторат, да нас доведу у ред. На власти су бахати који су стручњацима зачепили уста, па раде и граде где шта хоће. Све је забетонирано. Иселили су пола Србије, што напоље, што у велике градове који су преоптерећени. Међутим, и у малим срединама су се појединци осилили. Данас више немамо мале пољопривредне произвођаче. И средње ће да угуше ови са огромним тракторчинама и машинама које прекопавају сеоске улице. Паркирају приколице и машине испред туђих кућа, заузму путеве виљушкарима, не мож да прођеш и сматрају да сви треба да имамо обзира према њиховом привређивању. Цело лето пуцају гасни топови за растеривање птица и дивљачи, дан и ноћ на 30 секунди, људи не могу у својим кућама да имају мира ни да спавају. У сред села се производе тоне киселог купуса, производи од гуме, фарбе, шта све не. Одеш у викендицу, тамо у пола изнајмљених дивљају клинци пуштени с ланца, надглашавају се музиком, јурцају квадовима. Исељени део земље ће прекопати, пустити сумпорну киселину, цијанид, шта све не низ ток. Земља је скроз неусловна за живот. Једино што људима остаје је да изађу на улице. Или да идемо сви у неку уређену земљу. Трпња је дошла до краја.
Podgrađe treba skroz zatvoriti za saobraćaj.Nigde u svetu glavna saobraćajnica ne ide pored tvrđave.A celo Podgrađe iseliti i useliti galerije,restorane,mala prenoćišta,male zanate,prodaju suvenira itd.Tvrđave u Nemačkoj su na kraju puteva.
A pa samooo polako dok se mi sa Klise registrujemo na FB pa kazemo :
- Nema vise Najlona smeta nam sto seljoberi iz celog grada pa i petrovaradina dolaze…
- Deponija do ponedeljka da se resi inace blokiramo auto put koji inace prolazi kroz Klisu
- Auto obuka isto da se seli od nas smaraju nas sabani iz centra sto uce na Klisi
Blokiramo sva tri mosta na 2 sata
Saobracajni kolaps
i da vidis kako se sve sta ?
resi ili zakoplikuje
Pogledajte kamenicu, nije dovoljno samo izmestiti kamione, treba napraviti i biciklisticke staze, narocito od zeleznickog mosta.
Ova dva semafora sto su stavljena dosta usporavaju saobracaj,kod bloka 8 je trebalo prosiriti put i napraviti traku za skretanje, ima mesta, a ne samo staviti semafor, kad krene zeleznicka stanica da radi bice jos gore.
U rackoj cim stane jedan auto, ne moze se skrenuti desno.
Petrovaradin je ne tako davno bio lepo mesto puno zelenila, a sa turbo gradjom kojom je dupliran broj stanovnika i smanjeno zelenilo i mesto za parking i koja se zasniva na planu koji je usvojene za vreme ds a sproveden za vreme sns, a baziran na postojanju obilaznice koja ne postoji, dobili smo kolaps.
Teretni saobraćaj će biti izmešten potpuno iz Petrovaradina kada bude napravljen most kod navipa koji ce spajati fruškogorski koridor i zrenjaninski put,to je peti most na dunavu koji je u planu 4 etape izgradnje koridora.
Pdgradje će po rečima gradonačelnika iz 2019 godine biti totalno zatvoreno za saobraćaj.
Mestani Brazilije, Cerevica, Banostora i ostalih naselja u Opstni Beocin.takodje imaju problem s kamionima, koji svakodnevno sa velikim teretom prolaze kroz pomenuta naselja, gde su ulice jako uzane, put oronuo, kuce pucaju i slezu se, lokalna vlast informisana, nikom nista!Dokle tako ?
Ja se bavim prevozom i pitam se otkud bilo kome ideja da moze meni da zabrani prolaz ili koriscenje neceg sto je zajednicko. Jesu li oni urbanisti ili saobracajni inzenjeri da uzimaju sebi za pravo da organizuju saobracaj u drugom gradu drzave ? Ja placam gomilu taksi akciza i poreza i sad ce nekoliko ljudi da mi zabrani da prolazim ? Tesko, ako bude zabrane bice protest prevoznika. Da bi se saobracaj izmestio mora postojati alternativa a ne da ja do grada moram da predjem 100 km.
Neverovatno koliko lepo mesto, a zapusteno. Pa Petrovaradin po velicini zasluzuje da ima moderne bulevare, supermarkete, olimpijske bazene, fabrike. A umesto toga stanovnici Petrovaradina se valjaju u blatu, jer nemaju ni pesacke staze. A jos gradski oci bi da im naprave fekalijski precistac za ceo Novi Sad da transportuju govna u Petrovaradin kao da nema dovoljno mesta na drugoj strani grada daleko od naseljenih mesta da nikome ne smrdi i ne smeta. Stvarno bezobrazluk i javasluk. Ne dajte se gradjani Petrovaradina! Podrska iz Indjije!
Prvo bi administratori ove fb stranice trebalo da se registruju kao udruženje građana,da za ovo što traže prikupe potpise građana,a i da građane pitaju šta žele.Uopšte nisu obuhvaćeni drugi delovi Petrovaradina,i problemi koje imaju.Ko je njih ovlastio i u čije ime hoće da pregovaraju.Gde su potpisani zahtevi ili peticije građana.Sad je administrator smislio da pozove na blokadu,gde se pojavilo tridesetak građana i misli da je napravio neki uspeh,a ispao je smešan.Ima opravdanih zahteva,ali se to ne radi bez veće podrške građana.Svako može na FB da napravi stranicu i odmah sebi da za oravo da u ime nekog pregovara.Piše u pismu da su tu članovi različitih stranaka.Pa ako je tako,neka onda stranke iznesu te zahteve,a ne opet da se sakrivaju iza nekih grupa građana koje nisu ni registrovane.Čak ni osim jednog čoveka,nije niko hteo da se kandiduje za savet MZ i tako mu pomogne da savet ne bude jednopartijski.
Све је то већ завршено тј продато, нови власници ће наравно доћи да ураде шта желе тако да џабе протести, скупови и све сем мотке и шаке и на улице! Не разумеју они други језик то се показало у више наврата када су слали своје батинаше са летвама, чекићима а и било је раније ситуација са полицијом у цивилу која колима хитне помоћи упада у народ и излазе из хитне и редом бију! Значи они разумеју само силу и то је једини начин! А ова окупљања верујте волео бих да имају ефекта али немају ни нај мање!!! Док се не дигне кука и мотика биће нам како други каже и жели!
Треба стално да се блокира Петроварадин, срамота је колико град нема слуха за своје грађане.. улажу и брину само до Београдске капије и тврђаве а после тога ругло од Петроварадина, нема основних услова за нормалан живот
Bap čudno da su ovi "Petrovaradinci" tek sada čuli za prečistač kod Rokovog potoka. Oni ili nisu iz Petrovaradina ili ne prate 021. Evo dokaza da se ovde to moglo pročitati još 2019te.
Ali će Vučevičevićević da oplahne par miliončića na nepotrebni "tranzitni" most na bulevaru Evrope, a Petrovaradin ko hebe, oni ionako ne glasaju za sektu.
je koliko dugo građani Petrovaradina trpe ovaj teretni saobraćaj kroz naselje! Ponižavajuće je živeti pored ovoliko besnih,bahatih i nestrpljivih kamiondžija koji prolaze kroz ovako lepo i staro mesto.
Pešački prelaz na kome se održao protest je mamac za samoubistvo,šanse da preživite prelazeći ga su 50:50 procenata.
Prelazi preko 4 kolovozne trake bez usporivača, svetlosnog upozorenja i svetlosnih obeleživača u asfaltu on je skoro potpuno nevidljiv za vozače, a u sumrak ili kada pada kiša i potpuno.
Slična situacija je i sa prelazom ispred same crkve Sveta Petka,gde je pešački prelaz potpuno nevidljiv za vozače teretnih i ostalih vozila koji prelaze preko njega brzinama većim od 90 km/h.
Pod hitno kompletno izmeštanje teretnog saobraćaja iz Petrovaradina!
Petrovaradin je nekad bio posebna opština. Zašto se ne borite za to? Tada ćete imati više aduta za borbu. Decentralizacija na svim nivoima je ono što je ovoj bednoj zemlji pod hitno potrebno. Ista priča i sa Novim Sadom - grad od pola miliona stanovnika je jedna opština. Apsurd. Nekad smo ih imali desetak. Čega se bojite?
Rešenja teretnog saobraćaja kroz glavnu ulicu Petrovaradina nema bez obilaznice, a nju odavno tražimo, ali, na žalost, prioritetnije su neke druge stvari u gradu.
Zašto se mesto prečistača otpadnih voda pomera od Žeželjevog mosta? Tamo je sve već urađeno i ne vidim zašto da se ponovo daju pare za istu stvar (i svakako mnogo veće). Dokle više tog amaterizma preko naih leđa? Podržavam stanovnike Petrovaradina u svim zahtevima, posebno kada je reč o manifestacijama koje uništavaju podgrađe.
Bilo bi normalno da postoji biciklistička staza od mosta preko Petrovaradina(Preradoviceva,Reljkoviceva) kao i uređeni trotoari sve do Banstolske crkve.E,tad bi mogli reći da ličimo na neki evropski grad kulture.Mi ništa ne možemo postići ili se dogovoriti sa gradskim čelnicima dok ne izađemo na ulice,sramota jedna.Oni kao da nemaju oči pa ne vide da nemamo trotoare,bicik.staze,da su delovi grada ruglo i nedostojni za život današnjeg građanina Novog Sada.Zahtevam uređene trotoare i biciklističke staze po celom gradu i van grada,do Futoga,Veternika,Klise,Kamenice,Petrovaradina,Karlovaca,Banstola,itd.Ja zato plaćam porez,moj zahtev je opravdan kao i svih građana NS.
Ja kao Zrenjaninac nikada nisam razumeo koncept protoka saobracaja kroz Preradovicevu ulicu na Petrovaradinu.
Malo mesto, mnogo prometa i buke. Ko je ono koncipirao alal mu cufta.
Novi Sad je okićen za Novu godinu, a Petrovaradin samo do beogradske kapije tj dokle je i proslava. To je samo 2-3% Petrovaradina, jel nama ostalima nije Nova godina, svi plaćamo isto poreze gradu!?
Pa tako bi moglo svako naselje posto svi imamo neke probleme I hvala lepo kretanje nula.imas druze izbore pa menjaj prvo u mesnoj zajednici pa onda grad I na kraju drzava.kod nas svi se bune za nesto a kad su izbori nit izadju niti se neko od doticnih kandiduje.evo liman je promenio ljude u mesnoj zajednici sto niste vi kad su bili izbori.
Bravo za petrovaradin. Podrzavam sve sto trazite. Mada ovu vest prvi put cujem, ni jedan medij nije preneo nista o vasim problemima i zahtevima. Pitam se zasto??
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Petrovaradinci traže pregovore sa novosadskom vlašću
Autor: 021.rs
Novi Sad
•04.01.2022.
•20:31 > 20:37
Komentari 44
Portir
Bojan
Pa Klisa samo i postoji zbog Najlona i poligona, da toga nema ne bi ni mosta prema vama bilo.
MonteDushano
××
Neko
Hm...
Sve je fotografisano i poslato Gradu i ponovo svim komunalnim inspekcijama. Kada je dovedena televizija, onda se stvar promenila, i građani su pozvani na razgovor sa Gradom. Komšije, samo napred.
Pezos
Darko
Djokica
Приграђанка
Dragan
mm
Klisa Rules
- Nema vise Najlona smeta nam sto seljoberi iz celog grada pa i petrovaradina dolaze…
- Deponija do ponedeljka da se resi inace blokiramo auto put koji inace prolazi kroz Klisu
- Auto obuka isto da se seli od nas smaraju nas sabani iz centra sto uce na Klisi
Blokiramo sva tri mosta na 2 sata
Saobracajni kolaps
i da vidis kako se sve sta ?
resi ili zakoplikuje
Ajde sad prst na celo vi sto vam smeta saobracaj
Bacvanin
Jovan2
Ova dva semafora sto su stavljena dosta usporavaju saobracaj,kod bloka 8 je trebalo prosiriti put i napraviti traku za skretanje, ima mesta, a ne samo staviti semafor, kad krene zeleznicka stanica da radi bice jos gore.
U rackoj cim stane jedan auto, ne moze se skrenuti desno.
Petrovaradin je ne tako davno bio lepo mesto puno zelenila, a sa turbo gradjom kojom je dupliran broj stanovnika i smanjeno zelenilo i mesto za parking i koja se zasniva na planu koji je usvojene za vreme ds a sproveden za vreme sns, a baziran na postojanju obilaznice koja ne postoji, dobili smo kolaps.
Vozić
Pdgradje će po rečima gradonačelnika iz 2019 godine biti totalno zatvoreno za saobraćaj.
sremica
Marko
Milorad
Jole
Philips Kirschen
Коментатор
Neko
Александар
Deki
Link:
www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/224133/Novac-uslov-da-Novi-Sad-dobije-Centralni-precistac-otpadnih-voda-u-narednih-pet-godina.html
ali mos'
Licemeri
Realista
Ne traže oni ništa što nije realno, samo normalne i pravedne uslove za život!
Jovan
Pešački prelaz na kome se održao protest je mamac za samoubistvo,šanse da preživite prelazeći ga su 50:50 procenata.
Prelazi preko 4 kolovozne trake bez usporivača, svetlosnog upozorenja i svetlosnih obeleživača u asfaltu on je skoro potpuno nevidljiv za vozače, a u sumrak ili kada pada kiša i potpuno.
Slična situacija je i sa prelazom ispred same crkve Sveta Petka,gde je pešački prelaz potpuno nevidljiv za vozače teretnih i ostalih vozila koji prelaze preko njega brzinama većim od 90 km/h.
Pod hitno kompletno izmeštanje teretnog saobraćaja iz Petrovaradina!
dogodine u Botošu
Miloš
Margarita
Liman
PABLO
Vesna
Bobi
Ranko
Malo mesto, mnogo prometa i buke. Ko je ono koncipirao alal mu cufta.
Wnj
Mrki
On
Pre svega zabrana teretnog saobracaja!
Ruza
Sofija
V
Realista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H